Translate

Abs - jakie ćwiczenia na brzuch ?

Hej ! 


Ten kto śledzi mojego bloga i media społecznościowe zna moją drogę, którą przebyłam przez ostatnie 16 miesięcy . 


Osoby nowe odsyłam do tego postu Klik

Wczoraj po wrzuceniu na IG i FB zdjęć mojego brzucha posypały się wiadomości z pytaniami , żeby nie pisać kilkanaście razy to samo , na te pytania odpowiem na blogu . 



Tu mój brzuch 12.2014

Tutaj progress od 2kwiecień 2014 , grudzień 2014 i teraz 20wrzesień 2015 

1. Ile schudłaś i w jakim czasie ? 
*Przez ostatnie 16 miesięcy schudłam 54 kg 

2. Jakie ćwiczenia robiłaś na początku? 
* Przez moją dość dużą wagę, zdecydowałam się na ćwiczenia na siłowni, aby nie obciążać stawów i kręgosłupa zaczęłam od marszów na bieżni i ćwiczeń na orbitreku  , chodziłam codziennie przez 7 dni w tygodniu . przez pierwszy miesiąc , potem miałam jeden dzień przerwy bo moja siłownia zdecydowała się zamykać w niedzielę . 
Przeważnie trwało to godzinę do półtorej . 
Na bieżni wykonywałam godzinny marsz i co kilka dni podnosiłam sobie poziom trudności i szybkości . Po godzinie ćwiczyłam jeszcze 30 minut na orbitreku . 
Było tak przez 3 miesiące . 


3.Jakie obecnie wykonujesz ćwiczenia ?
* 4 dni w tygodniu wykonuję trening siłowy na wybrane partie mięśniowe , są to ćwiczenia na wolnych ciężarach ( sztanga , ciężarki) . 
Staram się wykonywać również dużo cardio w tygodniu aby spalić jak najwięcej zbędnej tkanki tłuszczowej . Ogólnie to biegam i chodzę na spinning . 


4.Jakie ćwiczenia na brzuch ?

*Z tym brzuchem to jest tak że ja go ćwiczę tylko raz w tygodniu 
Jednym z nich są to allachy na siłowni przy wyciągu KLIK  , 
zestaw ćwiczeń który znajdziecie tutaj KLIK , 
plank 3 razy po 1 minucie . 

a). Ćwiczenia jakie polecam ABS
b). Drugi zestaw ćwiczeń ABS


Ogólnie to nasz brzuch pracuje przy wszystkich ćwiczeniach jakie wykonujemy . Jeśli ja ćwiczę np 6 dni w tygodniu to mój brzuch ćwiczy przez te 6 dni . Obojętnie czy biegam, czy trenuje z ciężarami czy jestem na spinningu to brzuch zawsze pracuje .  

Jeśli natomiast mamy duży brzuch i jest na nim dużo tkanki tłuszczowej , to nie robimy wtedy powyższych ćwiczeń typu brzuszki itd tylko skupiamy się na cardio . Ten tłuszcz z tego brzucha trzeba spalić. 




5.Oczywiście ważnym punktem równie z ćwiczeniami idzie dieta . Aby efekty były widoczne  to ważne jest aby mieć " czystą miskę " . Jemy produkty tylko takie jakie lubi nasze ciało . Produkty muszą być zdrowe , dobrej jakości , gotujemy sami . 
Ważne też aby jeść regularnie czyli w tych samych odstępach czasu aby nasz metabolizm pracował na swoich obrotach . 
Ważne jest aby było wyliczone zapotrzebowanie kaloryczne i rozpisane makro, jak to zrobić znajdziecie TU


Tutaj mamy przykład pięknej Emily Skye,  która wrzuciła na swój fb zdjęcie zrobione w ten sam dzień , miała cheat day ,  jadła desery , frytki i inne produkty , które nie lubi jej ciało . Brzuch jest wzdęty i zalany. Dlatego tak ważne jest to co jemy na co dzień . 


Tutaj mamy również Michelle Lewin która zjadła oszukany posiłek i przykład jak zalało jej to brzuch , oczywiście taki cheat meal jest wskazany raz na tydzień aby przyśpieszyć metabolizm , a brzuch wraca do normy po dwóch dniach. 



4 komentarze:

  1. Witam serdecznie,bardzo piękna przemiana .cieszę sie ze trafiłam na Twój profil IG,bo bardzo motywujesz;)mam nadzieje ze i mi uda sie w końcu zwalić ten zbędny balast��mam jeszcze tylko jedna prośbę ,wiem ze pisałaś już o odżywianiu ale chciałabym abyś (jeśli mozesz)wstawiała zdjęcia posiłków .sa to gotowce,które ułatwią mi bardzo bo czasem poprostu brak pomysłu na kolacje lub obiad ;)pozdrawiam serdecznie Irena

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, świetna mobilizacja. Wielkie gratulacje!
    Uważnie słucham tego, co mówi mój trener na siłowni i dodatkowo potem czytam potwierdzenie u Ciebie. Szczęściara ze mnie!
    Pozdrawiam i zapewniam, że jestem wierną fanką i czerpię ogrom motywacji z Twoich poczynań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj trenera bo zna się na rzeczy . Pozdrawiam !

      Usuń

Proszę nie spamować !