Translate

Smoothe - Energia w szejkerze .

 Hej ! 

Często jest tak że mamy mało czasu w swoim życiu  , już budzimy się rano z napiętym grafikiem  praca , dom , dzieci ,szkoła , mnóstwo zajęć dodatkowych. 
Jednak piorytet u mnie to regularne odżywianie i to jest najważniejsze w moim grafiku na cały dzień. 

Co zrobić kiedy nie mamy czasu na posiłek a co dopiero zrobienie go ! 
Ja zawszę idę na łatwiznę w takich przypadkach , pakuje w szejker moje ulubione produkty i zawijam taki szejker ze sobą . 




Jest to pół litra mega energii na 4 godziny !  Przeważnie są to warzywa owoce , źródło potrzebnych węglowodanów ,tłuszczy , białka i błonnika . 

Co dzisiaj napakowałam w szejker ! 



*Banan 
* Awokado
*sok z wyciśniętej cytryny 
*gruszka
*melon 
*200ml wody ( bo tyle mi się mieści w całości do tego szejkera 500ml ) 
*30g odżywki białkowej tu Isolat 100 z Trec -a 

razem ok 350 kcal 


Wszystko miksuję razem i siup do szejkera ;)) 




Oczywiście często dodaję jeszcze garść szpinaku ale zabrakło , można dodać produkty jakie się lubi oczywiście , takie smoothe jest fantastyczne po treningu jeśli ćwiczymy rano . 



Pozdrawiam 
Beartka FitGirl 

1 komentarz:

Proszę nie spamować !