Translate

Dzień Matki 26 Maja 2015



    Zawsze mnie uczono już  od przedszkola że to słowo jest najważniejsze ze wszystkich , każde przedstawienie w przedszkolu czy szkole mnie strasznie stresowało, bo chciałam wypaść dobrze aby mama była dumna . Wyglądałam ze sceny czy na pewno jest i czy się nie spóźni , wiem że  każdy z nas to przerabiał , bo teraz patrząc na swoje dzieci , historia się powtarza .
Oczywiście  gdyby nie mama to nie było by nas teraz . Ale czy doceniamy to ile musiała poświęcić? .Ile wyrzeczeń miała ?Ile troski  ? Czy dość często ją odwiedzamy ,mówimy jej że ją kochamy , przytulamy ? 
To mogą być trudne pytania , bo nie każdy z nas może mieć bliski kontakt ze swoją mamą , ale to jest właśnie ten dzień , w którym możemy zmienić złe chwile , więc warto spróbować , przeprosić , zadzwonić , powiedzieć co czujemy , nawet jak się nie uda , a nie wierzę że mogło by tak być , warto zrobić pierwszy krok , bo to w końcu nasza mama . 





Ja mojej Mamie bardzo dziękuje za wszystko , zawsze byłyśmy ze sobą blisko i widziałyśmy się prawie codziennie ale niestety tak się ułożył mój  los w tym roku że musiałam wyjechać i dzielą nas duże kilometry ,pozostaje dzwonienie ale to już nie to samo . 
Doceniajcie to co macie ! 

Dziś również świętuje ten cudowny dzień , bo mam już swoje pociechy i zawsze starają się dać mi jakiś podarunek oraz kwiaty , zawsze jestem wzruszona , to takie przyjemne i wzruszające jak ktoś docenia Twoją pracę . 







Kochane Mamy życzę Wam w tym wyjątkowym dniu olbrzymiej ilości sił nadprzyrodzonych , mnóstwa cierpliwości , miłości od bliskich. Aby Wasze pociechy kochały Was bezgranicznie . 
Nich zawsze gości uśmiech na Waszych twarzach i pamiętajcie też o sobie i swoich marzeniach, aby je spełniać , wtedy na pewno będziecie szczęśliwe.  
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie spamować !