Translate

Trening na piękne ramiona , triceps i biceps .

Hej ! 

Ja jestem dużą zwolenniczką treningu siłowego , uważam że żadne inne ćwiczenia nie dadzą lepszych efektów , a w połączeniu z cardio możemy w szybkim czasie zrzucić zbędne kilogramy. 
Ciało nabiera pięknych kształtów , ciało staje się mocne , silne i sexowne. Dlatego zachęcam wszystkie panie do dźwigania ciężarów . 

Co i jak ? 

Poniżej przedstawię cztery ćwiczenia na ramiona . 

Staram się te ćwiczenia wykonywać systematycznie od miesięcy ze względu na moją otyłość bałam się,  że skóra na ramionach będzie mi wisiała i kiedy będę chudła będę miałam tzn. "skrzydełka" ,  ale dzięki regularnym ćwiczeniom nie jest źle , a wierzę że będzie lepiej . 


Wszystkie ćwiczenia oczywiście musimy zacząć od solidnej rozgrzewki ,  aby nie narazić się na 
kontuzje . 

Biceps i triceps zawsze ćwiczę razem na jednym treningu.  Wykonuję po dwa ćwiczenia na jedną partię mięśniową w 8 seriach po 12 powtórzeń . 




TRICEPS :
- wyciskanie "francuskie" ze sztangielkami
-prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia . 





BICEPS : 
-uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 
- uginanie przedramion na stojąco .











*wybaczcie upaćkane lustro ale to lustro z siłowni nie moje :D 




Trening na Klatkę Piersiową zapraszam tu KLIK

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję Ci za ten post. Będzie bardzo przydatny :) Czy planujesz napisać kolejne posty na inne partie mięśniowe? Fajnie by było :)
    Jeszcze raz dziękuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie spamować !